Hledáme zaměstnance na pracovní pozici
VEDOUCÍ PROVOZNÍHO ÚSEKU
Termín nástupu dohodou!
Přihlášky je možné podat v termínu do 14.10.2025!
Podrobné informace k výběrovému řízení a přihlášky viz níže.
Požadujeme
- Minimálně úplné střední vzdělání s maturitou, nejlépe technického zaměření.
- Prokazatelné zkušenosti s vedením týmu.
- Dobrá znalost práce na PC.
- Samostatnost, rozhodnost, systematičnost.
- Schopnost analyticky a koncepčně myslet.
- Schopnost spolupráce v týmu a dobré komunikační a organizační schopnosti.
- Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič).
Výhodou
- Praxe v plánování směn v různých pracovních režimech.
- Praxe v údržbě a v zajištění chodu budovy.
- Zkušenosti s podmínkami hospodaření ve veřejné správě.
- Orientace v projektové dokumentaci a technických podkladech.
- Orientace v moderních technologiích (fotovoltaika, kogenerace, EPS, VZT apod.)
Stručný popis činnosti
- Zajištění efektivní správy, oprav a údržby majetku příspěvkové organizace.
- Plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace.
- Zodpovědnost za úsek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, zodpovědnost za požární ochranu dle platné legislativy (ve spolupráci s externí odbornou firmou).
- Vedení podřízených zaměstnanců s řízením jejich každodenních činností (prádelna, úklid, údržba, recepce, stravovací provoz), plánování směn, včetně zpracování podkladů pro mzdy.
- Práce v týmu vedení domova.
Nabízíme
- Smysluplnou a pestrou práci ve stabilní organizaci Moravskoslezského kraje.
- Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 10. platová třída, příplatek
za vedení.
- Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb.,
- Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů.
- Práci na dobu určitou 1,5 roku, se zkušební dobou v délce 8 měsíců. Při oboustranné spokojenosti prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou.
- Pružnou pracovní dobu, 25 dnů dovolené.
- Moderní pracovní prostředí a práci v přátelském kolektivu.
Benefity
- Zvýhodněné stravování, pravidelné vzdělávání, možnost supervize,
- práce v novém a moderním prostředí,
- možnost zvýhodněných tarifů mobilního operátora,
- příspěvek na penzijní připojištění.
Zaujala Vás nabízená pracovní pozice?
V termínu
do 14.10.2025 nám doručte přihlášku se všemi požadovanými dokumenty na naši adresu:
Domov pod Bílou horou, příspěvková organizace
Příčná 317/4
Kopřivnice, 742 21
Doručit lze také: datovou schránkou (a2zazgx), popřípadě e-mailem (
dpbh@po-msk.cz)
s minimálně zaručeným elektronickým podpisem.
Požadované dokumenty
- Přihláška vzor v příloze – ta musí obsahovat přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde‑li o cizího státního příslušníka, e‑mail, telefonní kontakt, datum a podpis.
- Životopis – ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech.
V případě, že budete pozváni k osobnímu pohovoru, zde doložíte:
- Výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně /po telefonické dohodě/ vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.
Ředitelka organizace si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.
Bližší informace
Ing. Andrea Kozárová, personalistka, mob. +420 733 145 902, e-mail:
personalni@domovpodbh.cz
Bc. Jana Prášková v. r.
ředitelka organizace