Hledáme VEDOUCÍHO PROVOZNÍHO ÚSEKU

23. 09. 2025

Hledáme zaměstnance na pracovní pozici 

VEDOUCÍ PROVOZNÍHO ÚSEKU

Termín nástupu dohodou!

Přihlášky
je možné podat v termínu do 14.10.2025!

Podrobné informace k výběrovému řízení a přihlášky viz níže.

Požadujeme

  • Minimálně úplné střední vzdělání s maturitou, nejlépe technického zaměření.
  • Prokazatelné zkušenosti s vedením týmu.
  • Dobrá znalost práce na PC.
  • Samostatnost, rozhodnost, systematičnost.
  • Schopnost analyticky a koncepčně myslet.
  • Schopnost spolupráce v týmu a dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič).

Výhodou

  • Praxe v plánování směn v různých pracovních režimech.
  • Praxe v údržbě a v zajištění chodu budovy.
  • Zkušenosti s podmínkami hospodaření ve veřejné správě.
  • Orientace v projektové dokumentaci a technických podkladech.
  • Orientace v moderních technologiích (fotovoltaika, kogenerace, EPS, VZT apod.)

Stručný popis činnosti

  • Zajištění efektivní správy, oprav a údržby majetku příspěvkové organizace.
  • Plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace.
  • Zodpovědnost za úsek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, zodpovědnost za požární ochranu dle platné legislativy (ve spolupráci s externí odbornou firmou).
  • Vedení podřízených zaměstnanců s řízením jejich každodenních činností (prádelna, úklid, údržba, recepce, stravovací provoz), plánování směn, včetně zpracování podkladů pro mzdy.
  • Práce v týmu vedení domova.

Nabízíme

  • Smysluplnou a pestrou práci ve stabilní organizaci Moravskoslezského kraje.
  • Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 10. platová třída, příplatek
    za vedení.
  • Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., 
  • Odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovní úkolů.
  • Práci na dobu určitou 1,5 roku, se zkušební dobou v délce 8 měsíců. Při oboustranné spokojenosti prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou.
  • Pružnou pracovní dobu, 25 dnů dovolené.
  • Moderní pracovní prostředí a práci v přátelském kolektivu.

 Benefity

  • Zvýhodněné stravování, pravidelné vzdělávání, možnost supervize,
  • práce v novém a moderním prostředí,
  • možnost zvýhodněných tarifů mobilního operátora,
  • příspěvek na penzijní připojištění.

        Zaujala Vás nabízená pracovní pozice?

V termínu do 14.10.2025 nám doručte přihlášku se všemi požadovanými dokumenty na naši adresu:
Domov pod Bílou horou, příspěvková organizace
Příčná 317/4
Kopřivnice, 742 21
 
Doručit lze také: datovou schránkou (a2zazgx), popřípadě e-mailem (dpbh@po-msk.cz)
s minimálně zaručeným elektronickým podpisem.

Požadované dokumenty

  • Přihláška vzor v příloze – ta musí obsahovat přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde‑li o cizího státního příslušníka, e‑mail, telefonní kontakt, datum a podpis.
  • Životopis – ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech.
V případě, že budete pozváni k osobnímu pohovoru, zde doložíte:
  • Výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
 
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně /po telefonické dohodě/ vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.
Ředitelka organizace si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.

Bližší informace

Ing. Andrea Kozárová, personalistka, mob. +420 733 145 902, e-mail: personalni@domovpodbh.cz
 
Bc. Jana Prášková v. r.
ředitelka organizace
 
top